Supvox 50stk Ingefær Patches Sovende & Anti-Stress skoindlæg smertelindring Ingefær Puder til fodpleje

Ny vare

kr28.79

kr56.50

Tags:

xiaomi wifi analog ur

Beskrivelse

Udvundet fra naturlige og økologisk ingefær sammen med mynte og malurt, disse ingefær plastrene kan lindre smerter og reducere hævelse, fremme blodcirkulationen og spile plantar kapillær, og dermed hjælpe dig med at sove bedre natten.Velegnet til mænd, voksne, ældre og så videre.

Funktion

- Mærke: Supvox.

- Farve: Som vist.

- Materiale: Spunlace.

- Size: 12.00X8.00X0.20 cm/4.72X3.14X0.08in.

- Naturlægemidler ingefær patches, udbredt og tillid til mange lande i verden, er den naturlige og bedste løsning til at lindre ømhed og smerter.

- Hvis du lider af med menstruationsgener kramper, ledsmerter, lymfedrænage, nakkesmerter, lændesmerter, ondt i maven, migræne osv., disse ingefær patches kunne hjælpe dig en masse.

- Meget let at bruge, bare rense den angrebne hud med varmt vand, skræl fra den beskyttende film, og sæt den selvklæbende film på det område, du har smerter.

- Disse ingefær patches kan hjælpe dig nyde hurtigt virkende smertelindring og den ultimative afslapning efter en lang og udmattende dag på arbejdet.

- Disse ingefær patches har en masse effekter, for eksempel, øge blodcirkulationen, forbedre søvn kvalitet, osv.

50 x Supvox Ingefær Patch

Type andre